جوکستان

با هم بخندیم،به هم نخندیم
حدیث موضوعی
جوکستان

با هم بخندیم، به هم نخندیم

سمت خدا
حدیث موضوعی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان
مرامنامه

حمید و مهدی باکری

یه روز یه ترکه...،
یه روز یه ترکه میره جنگ میشه فرمانده ؛داداشش شهید میشه!با بیسیم بهش میگن لااقل جنازه داداشت و برگردون عقب!میگه اینا همشون داداشای من هستن ، کدومشونو بیارم ؟
( به یاد حمید و مهدی باکری )

ستارخان

یه روز یه ترکه...،

اسمش ستار خان بود، شاید هم باقر خان...؛خیلی شجاع بود، خیلی نترس.. ؛یکه و تنها از پس ارتش حکومت مرکزی براومد جونش رو گذاشت کف دستش و سرباز راه مشروطیت و آزادی شد، فداکاری کرد، برای ایران، برای من و تو برای اینکه ما یه روزی تو این مملکت با آسایش زندگی کنیم.

میرزا کوچک خان جنگلی

یه روز یه رشتیه...،

اسمش میرزا کوچک خان بود ،میرزا کوچک خان جنگلی ؛برای مهار کردن گاو وحشی قدرت مطلقه تلاش کرد ،برای اینکه کسی تو این مملکت ادعای خدایی نکنه ؛اونقدر جنگید تا جونش رو فدای سرزمینش کرد.

علامه دهخدا

یه روز یه قزوینه...،

اسمش علامه دهخدا بود از لحاظ اخلاقی بسیار منحصر بوده و دیوان پارسی بسیار خوبی برای ما بر جا نهاده است.

کریم خان زند

یه روز یه لره...،

اسمش کریم خان زند بود ساده زیست ،نیك سیرت و عدالت پرور بود و تا ممكن می شد از شدت عمل احتراز می كرد.

پرچم ایران

یه روز ما همه با هم بودیم...،

ترک و رشتی و لر و اصفهانی و تا اینکه یه عده رمز دوستی ما رو کشف کردند و قفل دوستی ما رو شکستند ...؛ حالا دیگه ما برای هم جوک می سازیم ،به همدیگه می خندیم،؟!!! و اینجوری شادیم !!!!...؛این از فرهنگ ایرونی به دور است. آخه این نسل جدید نسل قابل اطمینان و متفاوتی هستند پس...

با هم بخندیم :) به هم نخندیم:(

بیاید باهم خنده ای حلال داشته باشیم :))

جوکستان :))

گونی

سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۳، ۰۹:۵۹ ق.ظ

یکی از کلاس ها تصمیم گرفتن امتحان رو زودتر برگزار کنن، استاد نبود ، من به جای ایشون رفتم 

داشتم برگه هارو پخش میکردم ، یکی گفت آقای فلانی میشه من برم جلو بشینم؟ ( فکر کنم کناری هاش خیلی حرف میزدن ) گفتم آره برو، دیدم رفته جلو رو به جمعیت نشسته 🤣 بهش گفتم حالا درسته گونی پشت و رو نداره ولی برگرد رو به تخته 😁 


پخش برگه تموم شد، و نشستم روی صندلی ، یهو یکی گفت آقای فلانی شما قراره تا آخرش همینجا بمونید؟😁😁 هیچی دیگه کلاس رفت روی هوا ، ساکت هم نمیشدن بعدش ...!

خلاصه هر چند دقیقه یکبار یکی یه چی می‌گفت ، آقای فلانی صداتون میزنن😁 آقای فلانی اگر ناهار می‌خواین برین سلف ما حساب می‌کنیم 😁

اون وسط یه باهوشی گفت آقای فلانی من برگه اضافه می‌خوام، بقیه گفتن ایول همینه 😁👌 ما هم برگه اضافه می‌خوایم 😁 ولی کور خونده بودن ، منم هم پشت همین صندلی ها درس خونده بودم 😁 از لای پوشه برگه A4 سفید درآوردم و دادم بهشون 

سقف آرزو هاشون با خاک یکسان شد و دوباره کلاس رفت روی هوا 😁


حالا همه اینا به کنار، چند دقیقه آخر یه نفر گفت آقای فلانی، جواب یه سوال رو هرچی فکر میکنم یادم نمیاد میشه راهنمایی کنید؟ گفتم نه😁😜 گفت چند مورد داره ، شما یکی رو بگو من بقیه رو می‌نویسم ، اون یه مورد شما رو هم نمی نویسم

گفتم نه😜

حالا بقیه فاز بنی آدم اعضای یکدیگرند برداشتن و از گوشه و کنار میخواستن جواب سوال رو برسونن 🤣 هرکسی مثلا رمزی یه حرفی میزد ، ولی قسمت خنده دار ماجرا این بود که این طرف اصلا نمی‌فهمید🤣 

چند ثانیه ای حرف میزدن و من چیزی نگفتم ولی این نمی فهمید، گفتم ولش کنید بابا ، من خودم یه کارش میکنم 🤣 رفتم بالا سرش دیدم همه سوالات رو جواب داده و فقط این مونده ، یکم راهنماییش کردم و متوجه شد 

بقیه یه نفس راحتی کشیدن🤣 

اما بعد از امتحان دیدم تو برگه نوشته، من جواب این سوال رو بلد نبودم آقای فلانی یه مورد رو بهم گفته، من بقیه اش رو نوشتم😐


خب لعنتی دوست داشتی چرا منو خراب می‌کنی ؟🤣

خلاصه که کلی خندیدیم سر جلسه


نکته اخلاقی : سر جلسه امتحان سخت گیر و‌ اخمو نباشبد😜

  • پت

نظرات (۳)

باشه سر جلسه امتحان می‌خوابیم که راحت باشن!:)))

پاسخ:
😁
.
من از استاد های گیج به شدت بدم میاد
استاد نباید اجازه بده دانشجو حتی جرأت تقلب پیدا کنه چه برسه به اینکه تقلب هم بکنه 
اما اگر خودش می‌تونه راهنمایی کنه اشکالی نداره🤣🤣

اووووو دانشگاهی هستید؟ مرد هم هستید! عجب

پس شما کجا و ما بدبختهای خدازده کجا 

پاسخ:
مرد هم هستم ؟😳😳😳😁😁
مگه تا الان فکر میکنید خانم هستم ؟😳😁😁
.
اختیار دارید، شما پرستار ها واقعا بزرگوارید💐 
من به چشم دیدم که چقدر اذیت میشین 

این داستان پت استاد میشود 

اونم چه استاااادی :))

پاسخ:
به نام خدا 
تکذیب می‌کنم 😁 
مارو چه به استاد شدن 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی