جوکستان

با هم بخندیم،به هم نخندیم
حدیث موضوعی
جوکستان

با هم بخندیم، به هم نخندیم

سمت خدا
حدیث موضوعی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان
مرامنامه

حمید و مهدی باکری

یه روز یه ترکه...،
یه روز یه ترکه میره جنگ میشه فرمانده ؛داداشش شهید میشه!با بیسیم بهش میگن لااقل جنازه داداشت و برگردون عقب!میگه اینا همشون داداشای من هستن ، کدومشونو بیارم ؟
( به یاد حمید و مهدی باکری )

ستارخان

یه روز یه ترکه...،

اسمش ستار خان بود، شاید هم باقر خان...؛خیلی شجاع بود، خیلی نترس.. ؛یکه و تنها از پس ارتش حکومت مرکزی براومد جونش رو گذاشت کف دستش و سرباز راه مشروطیت و آزادی شد، فداکاری کرد، برای ایران، برای من و تو برای اینکه ما یه روزی تو این مملکت با آسایش زندگی کنیم.

میرزا کوچک خان جنگلی

یه روز یه رشتیه...،

اسمش میرزا کوچک خان بود ،میرزا کوچک خان جنگلی ؛برای مهار کردن گاو وحشی قدرت مطلقه تلاش کرد ،برای اینکه کسی تو این مملکت ادعای خدایی نکنه ؛اونقدر جنگید تا جونش رو فدای سرزمینش کرد.

علامه دهخدا

یه روز یه قزوینه...،

اسمش علامه دهخدا بود از لحاظ اخلاقی بسیار منحصر بوده و دیوان پارسی بسیار خوبی برای ما بر جا نهاده است.

کریم خان زند

یه روز یه لره...،

اسمش کریم خان زند بود ساده زیست ،نیك سیرت و عدالت پرور بود و تا ممكن می شد از شدت عمل احتراز می كرد.

پرچم ایران

یه روز ما همه با هم بودیم...،

ترک و رشتی و لر و اصفهانی و تا اینکه یه عده رمز دوستی ما رو کشف کردند و قفل دوستی ما رو شکستند ...؛ حالا دیگه ما برای هم جوک می سازیم ،به همدیگه می خندیم،؟!!! و اینجوری شادیم !!!!...؛این از فرهنگ ایرونی به دور است. آخه این نسل جدید نسل قابل اطمینان و متفاوتی هستند پس...

با هم بخندیم :) به هم نخندیم:(

بیاید باهم خنده ای حلال داشته باشیم :))

جوکستان :))

سخت تر از سلیمانی 😭😔

چهارشنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۳، ۰۲:۳۱ ب.ظ

وارد اتاق شدم، یکی از اساتید گفتن از آقای رئیسی چه خبر؟ گفتم سلامتی😁 خبری ازش ندارم 

گفتن هلی کوپترش سقوط کرده😳😐 هنگ کردم ، فکر کردم دارن شوخی می‌کنن! آخه همین چند دقیقه قبلش داشتم اخبار رو چک میکردم و هیچ خبری نبود 

سریع خداحافظی کردم و رفتم گوشی رو نگاه کردم ، بله خبر درست بود 😐 بهتم‌ زد، انگار آب یخی ریخته باشن روم

از اون لحظه، تقریبا ۱۴ ساعت پشت سر هم داشتم اخبار رو پیگیری میکردم، خدا خدا میکردم پیدا بشن، زنده باشن 😭 چه لحظات سختی بود، چرا هیییچ خبری ازشون منتشر نمیشد؟ یعنی واقعا قرار بود آقای رئیسی رو از دست بدیم ؟ نه ، باورکردنی نبود 

اییین همه حرص و جوش خوردیم بخاطر انتخابات، چقدر خوشحال شدیم بعد از رییس جمهور شدنش، چقدر امید داشتیم 😭😭 فقط برای ۳ سال ؟! همین؟ به همین زودی قرار بود تموم بشه ؟

نه آقای قاضی عزیز ، این رسمش نبود ، زودتر میگفتی قراره به این زودی بری تا اینقدر دل بسته نمیشدیم بهت 


تا ساعت ۴ صبح روز بعد که دیگه داشتم غش میکردم از خستگی، ول کن گوشی نبودم ، گفتم می‌خوابم به امید اینکه صبح بیدار بشم و خبر پیدا شدن و سالم بودن رو ببینم 

۴ خوابیدم ، ۴ و نیم از استرس بیدار شدم دیدم خبری نیست ، ۵ بیدار شدم از استرس دیدم نوشته نزدیک بالگرد شدن، ولی ساعت ۶ که بیدار شدم ..... اولین مطلبی که دیدم ، فیلمی بود که یکی داشت به بقیه توضیح میداد که نگاه کنید ، بدن ها سرده و حرارت نداره😭😭 

دیگه خوابم نبرد و فقط گریه میکردم ، واقعا تموم شده بود؟!

داغش برای من خییلییی سخت تر از داغ شهید سلیمانی بود

سردار عزیز وقتی رفت که یکی از ماموریت های اصلی خودش یعنی نابودی حکومت ظاهری داعش رو از بین برده بود ( هرچند تفکر داعش و خوارج هیچ موقع از بین نمیره ) ولی سید عزیز ما هنوز ماموریتش تموم نشده بود

سردار با تمام زحماتی که کشیده بود اما امور کشور بر روی دوش ایشون نبود، سردار فقط مسئول حفاظت از ایران در خارج از مرزها رو بر عهده داشت ولی اداره کل کشور با سید عزیز بود


تازه اگر سردار رفت ، ما میدونستیم هستند کسانیکه تا حدود زیادی جای خالی ایشون رو پر کنند ولی بعد از سید عزیز ، معلوم نیست کی قراره بیاد ، قراره راهش رو ادامه بده؟ یا اینکه قراره دوباره ریل گذاری امور کشور ۱۸۰ درجه تفاوت پیدا کنه؟

خلاصه که خیلی اذیت شدیم خیلی 


دیگه از فقدان اشخاصی مثل آیت الله آل هاشم که تو تبریز غوغا کرده بودن و شهید امیر عبداللهیان و... گذر میکنم


خدایا خادم الرضا علیه السلام و همراهان ایشون رو اون دنیا با امام رضا علیه السلام محشور بفرما🤲

خدایا ازت می‌خوام به دل مردم بندازی بعد از آیت الله رئیسی، به شخصی رأی بدن که راه ایشون رو ادامه بده 🤲


و در آخر 

سر خم می سلامت ، شکند اگر سبویی 

خدایا رهبرمون رو در پنا خودت حفظ کن🤲

  • پت

نظرات (۳)

عنوان👌

پاسخ:
💐
.
.
از خیلی ها شنیدم که سخت تر بود 

سلام تسلیت میگم

پاسخ:
سلام بر شما 
منم تسلیت میگم 
.
.
یه سوال از شما 
تو دوره آقای رییسی وضعیت نظام پزشکی چطور بود؟ در مقایسه با دوره آقای روحانی؟ از نظر امکانات ، حقوق و...
( حالا جدای از اینکه وضع باید بهتر می بود و... ) 
الان فقط می‌خوام مقایسه کنید با دوره قبلی 
.
.
نمی‌دونم قبلا این رو بهتون گفتم یا نه ، اما سر یه ماجرایی ، واقعا به سختی کار پرستار ها پی بردم
خدا قوت 

 از شخص بدی پرسیدید

من حواس درست و حسابی ندارم 

الان نمی دونم چی داریم و چی نداریم :(

 

 

سختی کار... 

 

خوب باشید 

پاسخ:
عجب ...!😁
.
.
تشکر از شما 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی