جوکستان

با هم بخندیم،به هم نخندیم
حدیث موضوعی
جوکستان

با هم بخندیم، به هم نخندیم

سمت خدا
حدیث موضوعی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان
مرامنامه

حمید و مهدی باکری

یه روز یه ترکه...،
یه روز یه ترکه میره جنگ میشه فرمانده ؛داداشش شهید میشه!با بیسیم بهش میگن لااقل جنازه داداشت و برگردون عقب!میگه اینا همشون داداشای من هستن ، کدومشونو بیارم ؟
( به یاد حمید و مهدی باکری )

ستارخان

یه روز یه ترکه...،

اسمش ستار خان بود، شاید هم باقر خان...؛خیلی شجاع بود، خیلی نترس.. ؛یکه و تنها از پس ارتش حکومت مرکزی براومد جونش رو گذاشت کف دستش و سرباز راه مشروطیت و آزادی شد، فداکاری کرد، برای ایران، برای من و تو برای اینکه ما یه روزی تو این مملکت با آسایش زندگی کنیم.

میرزا کوچک خان جنگلی

یه روز یه رشتیه...،

اسمش میرزا کوچک خان بود ،میرزا کوچک خان جنگلی ؛برای مهار کردن گاو وحشی قدرت مطلقه تلاش کرد ،برای اینکه کسی تو این مملکت ادعای خدایی نکنه ؛اونقدر جنگید تا جونش رو فدای سرزمینش کرد.

علامه دهخدا

یه روز یه قزوینه...،

اسمش علامه دهخدا بود از لحاظ اخلاقی بسیار منحصر بوده و دیوان پارسی بسیار خوبی برای ما بر جا نهاده است.

کریم خان زند

یه روز یه لره...،

اسمش کریم خان زند بود ساده زیست ،نیك سیرت و عدالت پرور بود و تا ممكن می شد از شدت عمل احتراز می كرد.

پرچم ایران

یه روز ما همه با هم بودیم...،

ترک و رشتی و لر و اصفهانی و تا اینکه یه عده رمز دوستی ما رو کشف کردند و قفل دوستی ما رو شکستند ...؛ حالا دیگه ما برای هم جوک می سازیم ،به همدیگه می خندیم،؟!!! و اینجوری شادیم !!!!...؛این از فرهنگ ایرونی به دور است. آخه این نسل جدید نسل قابل اطمینان و متفاوتی هستند پس...

با هم بخندیم :) به هم نخندیم:(

بیاید باهم خنده ای حلال داشته باشیم :))

جوکستان :))

تولد وبلاگ مون مبارک🌼😄

پنجشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۲۶ ب.ظ

سلام به همه بی معرفت ها 😏!!

و البته با معرفت ها😄 !!

چهار سال پیش بود که جوونکی بودم بچه تر از الان و هیچی از وبلاگ و وبلاگ نویسی نمیدونستم ( البته میدونستم وبلاگ چیه ها؛ ولی خب اینکه بخوام وبلاگ بسازم رو بلد نبودم ) 

ولی خب با دیدن بعضی وبلاگ ها مثل « طوفانی » و « جملک » که احتمالا بیشتری ها بشناسنش دلم میخواست منم یه وبلاگی داشته باشم😜

و خب از شانس خوبم بود که دوستی مثل « مت » داشتم.😘😄

خلاصه بعد از صحبت با مت و یه کوچولو خواهش؛ بابت یاد دادن و...قرار شد یه وبلاگ بسازیم😂

از اونجایی که من بیشتر تو فضای طنز بودم و امثال جملک رو دیده بودم دوست داشتم وبلاگم دارای مطالب خنده دار باشه که خب حاصلش شد «جوکستان »

ولی خب یه نکته خیلی مهم بود

اینکه هدف ما فقط خنده نبود بلکه میخواستیم کنارش بعضی مطالب مفید هم بذاریم و اینکه ما قرار نبود مطالب ناجور بذاریم و مهم تر اینکه نمیخواستیم کسی رو هم مسخره کنیم

پس شعار وبلاگ شد « با هم بخندیم؛ به هم نخندیم »

و این مورد فکر میکنم خییییییییییلیییییییییییی خوب بود؛ چون تو بعضی وبلاگ ها دیده میشه اقوام ایرانی رو مسخره میکنن و....

من شدم «پت» ؛ مت هم شد «مت»!

قرار شد طراحی وبلاگ و کمی تا قسمتی مطلب گذاشتن با مت باشه

جواب دادن نظرات و گذاشتن بخش زیاد مطالب با من.

اوایل خیلی خیلی لذت بخش بود (حتی اگه مجبور باشی روزی یکبار بری کافی نت چون گوشی نوکیایِ سیمبینِ ت قادر به رفتن به پنل شخصی نباشه!)

و اینکه وقتی میومدی و میدیدی کسی نظر گذاشته یا لایک کرده چقدررررررر می چسبید!😂😄

اینکه دوست های خیلی خوبی پیدا کرده باشی 😘😄🙏

دوست هایی که هر روز برات نظر بذارن و حالت رو بپرسن ( نه دوست هایی که بعد از دو ماه نبودن هییییییچ سراغی ازت نگیرن !!! )

اینکه بری وبلاگ هاشون و نظرات بقیه رو بخونی و بخندی و......

اینکه ایام عزاداری وبلاگ رو سیاه پوش کنی و بگردی دنبال مطالب مناسبتی.

آره خلاصه اون یک سال و نیم دو سال اول خیلی فوق العاده بود

اما کم کم اوضاع بد شد 😭😐

اون دوست های خوب یکی یکی خداحافظی میکردن و بجاش دوستایی میومدن که تنها هدفشون این بود که دنبال کننده هاشون زیاد بشه!!! 😠😏😐( البته یه عده کم هم بودن و هستن که برای خودمون میان )

مت هم حضورش کمرنگ شد و ..... بی رنگ شد!!

این اواسط با بعضی ها آشنا شدم که ای کاش نشده بودم!! اتفاق های جالبی نبود!!

دیگه هیچ حس و حالی نبود! دیگه مثل قبل نظرات باحال نبود! دیگه بگو مگو های خنده دار و باحال نبود! اگه براش نظر میذاشتی نظر میذاشت وگرنه نظر نمیذاشت! و حالی ازت نمی پرسید

جک ها و مطالب بخاطر وجود گروه های تلگرامی جدید و جذاب نبود

تا اینکه شد سال آخر 

دیگه هیچ حوصله ای نبود! 10 تا مطلب تو چهار پنج ماه!!! 

خلاصه اینکه این روز ها « بیان » اصصصصصصصصصصصصصصصلا کیف نمیده!

ولی خب هنوز میشه یه روزنه امید پیدا کرد 

روزنه امیدی که دوست های جدید بیاره

مطالب جدید بیاره و...

تو این چهار سال اگه حرفی زدیم؛ نظری گذاشتیم؛ مطلبی گذاشتیم که به کسی برخورده یا ناراحت شده حلالم مون کنه!

ما که بخشیدیم بقیه رو ؛ امیدوارم اونام ببخشن

خدا رو چه دیدی

شاید دوباره پتی سرشار از روحیه اومد.💪😜✋


و در آخر؛ درخواست همیشگی

یه کلیک رو اون صلوات شمار بزنید 

ممنون

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۲/۱۴
  • ۵۸۲ نمایش
  • پت

نظرات (۱۵)

اخرین پست وبلاگم رو ببینید مرسی
:|
سلام
این الآن تولد وبلاگتون بود یا پایانش؟؟؟
یعنی چی آقا؟ عه :/
مثلا اومده بودیم تبریک بگیم :(
پاسخ:
پت : به به سلام بر خانم « اسی بولیده » !

تولدش بود 
من حرفی از پایان نزدم که😂
خب تبریک بگین 😄
:|
سلام
این الآن تولد وبلاگتون بود یا پایانش؟؟؟
یعنی چی آقا؟ عه :/
مثلا اومده بودیم تبریک بگیم :(
سلام ... متاسفانه تلگرام همه چیز رو در هم نوردیده ... به امید فیلتر شدنش :))
پاسخ:
پت : آره انصافا 
کار و کاسبی ما رو کساد کرده 😂
تشکر  فراوان بابت حضورتون
تبریک :))
پاسخ:
پت : ممنوووووووووووووووووووونم
  • دریا _ گاه نوشته های من
  • سلام
    کاش دوستان قدیمی دوباره آپ کنند دور هم جمع بشیم
    تولد وبلاگتون مبارک:)
    پاسخ:
    پت : سلام 
    بله ؛ کاااش😐

    خیلی خیلی ممنون خانم معلم 😄🌼
    سلااممم
    بح بح
    تولدش مبارک ان شاءالله تولد دویست سالگیش :))))

    من ازون دوستای خوبه خوبش بودم که اگه ده بار دیگه برگردین عقب میاین وبلاگم غیر اینه ؟ 
    البته حالا که فکر میکنم من اول اومد اینجا 🤔
    خب حالا در هر صورت تولدش خیلی مبارک
    و خواهش میکنم دوباره مثل قبل بنویسید
    پاسخ:
    پت : سلام
    ان شاءالله😂😄


    صدا نمیاد 😂😂

    فکر میکنم طولانی ترین گپ و گفتگو در قالب نظر رو با شما داشتم 
    سر قضیه بانک ملی😂

    حسش اومد حتما می نویسم
    واقعا؟؟ o_O
    پس مبارکه :)
    پاسخ:
    پت : مبارک صاحابش 😂
    وبلاگت عالیه باهمه ی مطالبش اماخیلی وقت بودااا آپ نمیشدی
    تولیست ستاره داران نبودی
    تولدشم مبارک
    پاسخ:
    پت : خییییییییییلیییییییییییی ممنون 
    آره نبودم !!!
    مبارکه 😂
    تولدش,مبارک:)
    اره واقعا اصلا اب و هوای,این روزاش,خوب نیست.
    پاسخ:
    پت : مبارکه

    دقیقا 👌
    به به خ وش برگشتین
    خوشحال گشتیم😉یادش بخیر دوران اوج بیان  که چه رونقی داشت جه منبرها که نرفتم و نرفتند 
    حالا همه با هرچی مشغولند جز وبلاگ 
    هعــــــــــــــــــس روزگار پیر شدم رفت 😉😜
    صفاااا اون دسمال منو بیار😭😭😭
     چقدر هم خوشحالید که با من اشنا گشتید 😄😄
    تولد ۴۰سالگی وبلاگتون ان شالله 😉 منم میام تبریک میگم شایدم صفا رو فرستادم برا تبریک 
    🌹🌹🌹🌹
    پاسخ:
    پت : خییییییییییلیییییییییییی ممنون👌😄
    آره واقعا یادش بخیر 
    بله خوشحال گشتیم از آشنایی شما💪👌
    ان شاءالله😂🌼
    اول مبارکش باشه
    دوم شما نریااا
    یعنی چی اخه
    دلیل نمیشه​ ک حالا 
    همه یکی یکی
    این چ وضعیه اخه😞

    پاسخ:
    پت : من که خیلی وقته نیستم 
    در واقع خواستم ک باشین😐
    واقعیتش خودمم دیگه مث قبلا نیستم
    اون از بلاگفا ک ....
    اینم از اینجا ک اصن متروکه شده😶...
    ولی شما بیا
    انرژی خوبی دارین
    شارژ میشه بیان
    در واقع خواستم ک باشین😐
    واقعیتش خودمم دیگه مث قبلا نیستم
    اون از بلاگفا ک ....
    اینم از اینجا ک اصن متروکه شده😶...
    ولی شما بیا
    انرژی خوبی دارین
    شارژ میشه بیان
    دقیقا حرفایی که زدینو امروز تو فکرم بود.که چه قدر وبلاگ حال میداد.چقدر هر روز با شوق و ذوق میومدم وبلاگ.جواب کامنت میدادم.پست میزاشتم.عجب روزایی بود...من سره پاک شدن وبلاگم تو بلاگفا خیلی راستش ناراحت شدم.کم مونده بود برم مسؤل بلاگفارو پیدا کنم تا جا داره بزنمش دلم اروم شه...ولی یه سال بعدش اومدم بیان.بازم تا حدودی با روحیه شروع کردم ولی آخرش...............
    خیلی دلم تنگ شده واسه اون روزا.خیلی زیاد...
    چند دفعه اومدم وبتون این اواخر اما نبودین...فکر کردم شماهم رفتین دیگه ...
    من به حدی دیگه روحیه مو از دست دادم که نمیتونم حتی یه پست بزارم.امیدوارم یه روزی دوباره برگردم و وبلاگم به همون گرمی سابق بشه.راستش فقط شما تنها کسی هستین که از دوستای وبلاگ قبلیم تا الان باقی موندین...
    امیدوارم موفق باشین.
    ببخشید یه کم طولانی شد.خیلی دلم گرفته بود امروز.... 
    پاسخ:
    سلام
    فقط میتونم بگم هععععععی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی