جوکستان

با هم بخندیم،به هم نخندیم
حدیث موضوعی
جوکستان

با هم بخندیم، به هم نخندیم

سمت خدا
حدیث موضوعی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان
مرامنامه

حمید و مهدی باکری

یه روز یه ترکه...،
یه روز یه ترکه میره جنگ میشه فرمانده ؛داداشش شهید میشه!با بیسیم بهش میگن لااقل جنازه داداشت و برگردون عقب!میگه اینا همشون داداشای من هستن ، کدومشونو بیارم ؟
( به یاد حمید و مهدی باکری )

ستارخان

یه روز یه ترکه...،

اسمش ستار خان بود، شاید هم باقر خان...؛خیلی شجاع بود، خیلی نترس.. ؛یکه و تنها از پس ارتش حکومت مرکزی براومد جونش رو گذاشت کف دستش و سرباز راه مشروطیت و آزادی شد، فداکاری کرد، برای ایران، برای من و تو برای اینکه ما یه روزی تو این مملکت با آسایش زندگی کنیم.

میرزا کوچک خان جنگلی

یه روز یه رشتیه...،

اسمش میرزا کوچک خان بود ،میرزا کوچک خان جنگلی ؛برای مهار کردن گاو وحشی قدرت مطلقه تلاش کرد ،برای اینکه کسی تو این مملکت ادعای خدایی نکنه ؛اونقدر جنگید تا جونش رو فدای سرزمینش کرد.

علامه دهخدا

یه روز یه قزوینه...،

اسمش علامه دهخدا بود از لحاظ اخلاقی بسیار منحصر بوده و دیوان پارسی بسیار خوبی برای ما بر جا نهاده است.

کریم خان زند

یه روز یه لره...،

اسمش کریم خان زند بود ساده زیست ،نیك سیرت و عدالت پرور بود و تا ممكن می شد از شدت عمل احتراز می كرد.

پرچم ایران

یه روز ما همه با هم بودیم...،

ترک و رشتی و لر و اصفهانی و تا اینکه یه عده رمز دوستی ما رو کشف کردند و قفل دوستی ما رو شکستند ...؛ حالا دیگه ما برای هم جوک می سازیم ،به همدیگه می خندیم،؟!!! و اینجوری شادیم !!!!...؛این از فرهنگ ایرونی به دور است. آخه این نسل جدید نسل قابل اطمینان و متفاوتی هستند پس...

با هم بخندیم :) به هم نخندیم:(

بیاید باهم خنده ای حلال داشته باشیم :))

جوکستان :))

کاااش نبود!!

سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۰۲ ب.ظ

کاش بیان این قابلیت دنبال کنندگی رو نمیذاشت

از وقتی اومد صفا رفت!!!


  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۱/۲۶
  • ۶۹۸ نمایش
  • پت

نظرات (۱۲)

  • آرزو ﴿ッ﴾
  • اتفاقا بنظر من ویژگی شگفت‌انگیز و متمایزی‌ست که باعث دوستی‌های بیشتر نیز می‌شود!
    پاسخ:
    پت : اینجوری باعث چشم و هم چشمی میشه 
    همه دنبال اینن که بیشتر دنبال کننده داشته باشن
    فقط یکی رو دنبال میکنن که اونم دنبالش کنه ( البته نمیگم همه )
    قبل از اینکه این ویژگی بیاد حداقل روزی یکبار میرفتیم به وبلاگ دوستان سر میزدیم ببینیم زنده اس یا نه همین رفتن به وبش و دیدن نظرات دیگران خودش خیلی حال میداد ولی الان چون ستاره روشن نیست دیگه کلا بیخیال میشیم و....
    البته که هرکسی یک نظری داره
    دنبال کردن اگه به معنای واقعی باشه خیلی هم خوبه
    پاسخ:
    پت : به نظر تون الان به معنای واقعی هست ؟!!!!
    من و شما بالای 100 تا دنبال کننده داریم ینی باید صد تا نظر باشه
    نه شما پنجاه تا
    هست ؟!!
    برای من  که نیست !!! برای شما هم نیست !!! برای خیلی ها نیست !!!
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • خب اینایی که میگین درسته ولی واسه یک آدم بی‌معرفتی مثل من واقعا لازم بود.
    پاسخ:
    پت : بله خب خوبی هایی هم داره 
    .
    .
    اختیار دارید ( بی معرفتی رو عرض میکنم )
    سلام عزیز
    تا حالا به این نکته شما توجه نکرده بودم ... منتهی خوب با بروز شدن، نظرات جدید رو هم نیشه خوند ... البته این بحث چشم و هم چشمی، موقتیه، بعد یه مدت فرهنگش جا میفته ...
    پاسخ:
    سلام 
    والا تقریبا یک ساله که همین شکلیه 
    ان شاءالله که درست میشه
    ای وای صفا کجا رفت؟ 
    صفاااااااااااااااا (آیکن جیغ و داد و فغان) ...

    موافقم 
    اصلن بیان اون بیان سابق نیس که نیس....
    پاسخ:
    پت : خخخخخخخخخ خخخخخخخخخ من دیگه  حرفی ندارم
    .
    .
    اصصصصصصصصصصصصصصصلا بیان سابق نیست
    من بیان سه چهار سال پیش رو میخوام 
  • دچــ ــــار
  • آقا بیشتر پست بزنید لطفا :)
    پاسخ:
    پت : دوست دارم 
    ولی حسش رو ندارم 
    سوژه هم خیلی ندارم 
    اگه سوژه ای هست بفرمائید 
    من در خدمتم
  • دریا _ گاه نوشته های من
  • موافقم واقعا همینجوری من ۱۴۴ دنبال کننده دارم ولی بیشتر از ده تا به وبلاگم سر نمی زنند 
    پاسخ:
    پت : بله دقیقا !!!

    موافقم
    پاسخ:
    پت : خییییییییییلیییییییییییی ممنوووووووووووووووووووونم
  • فاطی نخودی
  • منم دوسش ندارم
    قبلش ۱۵نفر تو پیوند ها بودن
    میشناختیشون
    میشناختنت
    همه هم نظر میذاشتن
    الا ۱۰۰نفر دنبالت میکنن میرن دیگه نمیان
    پاسخ:
    پت : هعععععععععی
    یادش بخیر قبلنا چه کیفی میداد
    هعییییی پیوندای من کلا همشون به جز شما رفتن تو افساید
    پاسخ:
    پت : هعععععععععی هعععععععععی
    والا منم نمیخواستم بیام بخاطر یکی از بازدید کننده ها پست میذارم 
    اصصصصصصصصصصصصصصصلا حسش نیست
    اصصصصصصصصصصصصصصصلا خوب نیست
    اصصصصصصصصصصصصصصصلا مثل قبلا خوش نمیگذره
    یادش بخیر دو سه سال پیش 
    هعععععععععی
    واقعا یادش بخیررررررر...
    عههههه به خاطر کییییییی؟راستشو بگین .اعتراف کنین...زووووووود ^_^
    پاسخ:
    پت :  خخخخخخخخخ
    صاحب وبلاگ مهسانامه
    افرین به این صداقتتتتتتتتت 
    پاسخ:
    پت : خواهش  میکنم
    دو تومن  میشه
    خخخخخخخخخ
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی