جوکستان

با هم بخندیم،به هم نخندیم
حدیث موضوعی
جوکستان

با هم بخندیم، به هم نخندیم

سمت خدا
حدیث موضوعی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان
مرامنامه

حمید و مهدی باکری

یه روز یه ترکه...،
یه روز یه ترکه میره جنگ میشه فرمانده ؛داداشش شهید میشه!با بیسیم بهش میگن لااقل جنازه داداشت و برگردون عقب!میگه اینا همشون داداشای من هستن ، کدومشونو بیارم ؟
( به یاد حمید و مهدی باکری )

ستارخان

یه روز یه ترکه...،

اسمش ستار خان بود، شاید هم باقر خان...؛خیلی شجاع بود، خیلی نترس.. ؛یکه و تنها از پس ارتش حکومت مرکزی براومد جونش رو گذاشت کف دستش و سرباز راه مشروطیت و آزادی شد، فداکاری کرد، برای ایران، برای من و تو برای اینکه ما یه روزی تو این مملکت با آسایش زندگی کنیم.

میرزا کوچک خان جنگلی

یه روز یه رشتیه...،

اسمش میرزا کوچک خان بود ،میرزا کوچک خان جنگلی ؛برای مهار کردن گاو وحشی قدرت مطلقه تلاش کرد ،برای اینکه کسی تو این مملکت ادعای خدایی نکنه ؛اونقدر جنگید تا جونش رو فدای سرزمینش کرد.

علامه دهخدا

یه روز یه قزوینه...،

اسمش علامه دهخدا بود از لحاظ اخلاقی بسیار منحصر بوده و دیوان پارسی بسیار خوبی برای ما بر جا نهاده است.

کریم خان زند

یه روز یه لره...،

اسمش کریم خان زند بود ساده زیست ،نیك سیرت و عدالت پرور بود و تا ممكن می شد از شدت عمل احتراز می كرد.

پرچم ایران

یه روز ما همه با هم بودیم...،

ترک و رشتی و لر و اصفهانی و تا اینکه یه عده رمز دوستی ما رو کشف کردند و قفل دوستی ما رو شکستند ...؛ حالا دیگه ما برای هم جوک می سازیم ،به همدیگه می خندیم،؟!!! و اینجوری شادیم !!!!...؛این از فرهنگ ایرونی به دور است. آخه این نسل جدید نسل قابل اطمینان و متفاوتی هستند پس...

با هم بخندیم :) به هم نخندیم:(

بیاید باهم خنده ای حلال داشته باشیم :))

جوکستان :))

خنکای بهشت گوارایتان

جمعه, ۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۰۷ ق.ظ

خدای من؛

.

ما برای تــو تیپ زده ایم ، مگــر غیر از اینســت؟

.

بگـذار نپسنـدنمـان ، مــا را چــه به نگـــاهِ غیــر؟

.

همین که بنده یِ خــوشتیــپِ تــوئیــم

.

مــا را بس اســت


  • موافقین ۷ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۵/۰۲
  • ۳۹۴ نمایش
  • پت

نظرات (۱۳)

خوشمان آمد ...
پاسخ:
پت: خدا رو شکر
عالی...:)
پاسخ:
پت: ممنون
عافرین عافرین
پاسخ:
پت: خواهش میکنم
عالـــــــــــــــی...
:)
پاسخ:
پت: خواهش میکنم
  • آرامیس آسایش
  • :)))
    پاسخ:
    پت: خنده داشت؟!!!!!
    عایا؟
  • ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖

  • عالی!!!‌‌ツ
    پاسخ:
    پت: ممنونم
  • فاطی نخودی
  • بسیار بسیار بسیار زیبا
    پاسخ:
    پت: خیلی خیلی خیلی ممنون
  • آرامیس آسایش
  • نخندیدم لبخند زدم یکم دهنم بیش از اندازه باز شد
    پاسخ:
    پت: آها
    ممنون و ممنون و ممنون ;-)
    پاسخ:
    پت: خواهش میکنم
    خواهش میکنم
    خواهش میکنم
    هوم.....واقعا.
    پاسخ:
    پت: بعله
  • مجتبی زارعی
  • چِه کِه !
    چِه کِه!
    احسنت داره وجداناَ
    اونم از احسنت هایی که تطابق علیه آراء العقلاء
    پاسخ:
    پت: شکرا جزیلا
  • فاطمه حاتم زاده
  •          یا ارحم الراحمین

         •°•°•
    .
    .

    حاضر نیستم با تمام دنیایم عوضش کنم…
    حجابم مال من است…
    حق من است…
    چه در گرماهای  آتش گونه…
    و چه در سرماهای سوزناک…
    نه به مانتوهای تنگ و کوتاه دل میبندم....
    نه به پاشنه های بلند...
    میپوشم سیاه ساده ی سنگین خودم را...
    تاببرم دل ازامام زمانم....
    و هرگاه که مرا درخیابان مینگرد به جای دردگرفتن قلبش...
    لبخندی بیاید روی لبش...
    یاصاحب الزمان...
    اقای بی همتای من...
    یک نگاه تو...
    می ارزد به صدنگاه دیگران...
    من و چادرم ازته دل میگوییم....
    .
    .
       لبیک_یا_صاحب_الزمان(عج)
            و تشکر میکنم از جوک ها و لطیفه ها و ...
           که نام دشمن (و هابی و اسرائیل و آمریکا...)  را به کار میبرید
            که تمسخر اقوام کار خودشان بوده و شما بر علیه شان استفاده کردید!
           ممنون از خلاقیت شما 
    امیدوارم ادامه دار باشد..
      
    پاسخ:
    پت: سلام
    بسیار متن زیبایی بود؛ ان شاء الله روش کار میکنم
    .
    .
    خواهش میکنم
    وظیفه اس
    ممنون از حضورتون
    درود بر بانوان عفیفه و محجبه‌ی سرزمین من
    پاسخ:
    پت: درود
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی