جوکستان

با هم بخندیم،به هم نخندیم
حدیث موضوعی
جوکستان

با هم بخندیم، به هم نخندیم

سمت خدا
حدیث موضوعی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان
مرامنامه

حمید و مهدی باکری

یه روز یه ترکه...،
یه روز یه ترکه میره جنگ میشه فرمانده ؛داداشش شهید میشه!با بیسیم بهش میگن لااقل جنازه داداشت و برگردون عقب!میگه اینا همشون داداشای من هستن ، کدومشونو بیارم ؟
( به یاد حمید و مهدی باکری )

ستارخان

یه روز یه ترکه...،

اسمش ستار خان بود، شاید هم باقر خان...؛خیلی شجاع بود، خیلی نترس.. ؛یکه و تنها از پس ارتش حکومت مرکزی براومد جونش رو گذاشت کف دستش و سرباز راه مشروطیت و آزادی شد، فداکاری کرد، برای ایران، برای من و تو برای اینکه ما یه روزی تو این مملکت با آسایش زندگی کنیم.

میرزا کوچک خان جنگلی

یه روز یه رشتیه...،

اسمش میرزا کوچک خان بود ،میرزا کوچک خان جنگلی ؛برای مهار کردن گاو وحشی قدرت مطلقه تلاش کرد ،برای اینکه کسی تو این مملکت ادعای خدایی نکنه ؛اونقدر جنگید تا جونش رو فدای سرزمینش کرد.

علامه دهخدا

یه روز یه قزوینه...،

اسمش علامه دهخدا بود از لحاظ اخلاقی بسیار منحصر بوده و دیوان پارسی بسیار خوبی برای ما بر جا نهاده است.

کریم خان زند

یه روز یه لره...،

اسمش کریم خان زند بود ساده زیست ،نیك سیرت و عدالت پرور بود و تا ممكن می شد از شدت عمل احتراز می كرد.

پرچم ایران

یه روز ما همه با هم بودیم...،

ترک و رشتی و لر و اصفهانی و تا اینکه یه عده رمز دوستی ما رو کشف کردند و قفل دوستی ما رو شکستند ...؛ حالا دیگه ما برای هم جوک می سازیم ،به همدیگه می خندیم،؟!!! و اینجوری شادیم !!!!...؛این از فرهنگ ایرونی به دور است. آخه این نسل جدید نسل قابل اطمینان و متفاوتی هستند پس...

با هم بخندیم :) به هم نخندیم:(

بیاید باهم خنده ای حلال داشته باشیم :))

جوکستان :))

عروسک....

يكشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۴۶ ب.ظ

دختر 10 ساله اومده پست گذاشته
“از درد تنهایی بمیر اما زاپاس عشق کسی نشو... ”
خب سوالی که پیش میاد اینه که عروسک این بچه رو
کی ورداشته؟؟!!!!!!!!!!!!!!

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۷/۰۷
  • ۸۹۲ نمایش
  • پت

عروسک

زاپاس

پست

نظرات (۸)

صحیح...
:))

من آپم
پاسخ:
پت: میام......ولی شاید یکم دیر....
.
.
.
راستی چند نفر به یه نفر؟؟؟؟

آخه چرا شما با دخترا لجیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بعدشم دختر 10 ساله یک ساله که به بلوغ  رسیده.حضرت زهرا سلام الله علیه 9 سالگی ازدواج کرده بود.

پاسخ:
پت: کی؟؟؟؟من؟؟؟؟من لجم؟؟؟؟
خداییش حضرت زهرا (سلام الله علیها) فرق می کردن............
.
.
.
اصلا به افتخار همه دخترای ایرانی.....
  • فرشته ابراهیمی
  • .......................
    پاسخ:
    پت:...............................
    شماها کلا خوبید؟
    فقط خواستم حالتونو بپرسم
    یه کم بزرگ شید دیگه!!!!!!!!!
    پاسخ:
    پت:اخه چرا!!! مگه ما چی گفتیم!!!!

    آخه برادر من اهل بیت که نباید برای ما ویترینی باشن که.شاید استثنا وجود داشته باشه و تعداد استثنا ها هم زیاد باشه اما بازم باید الگو بردار زندگی معصومین باشیم.

    خسته نباشید:)

    پاسخ:
    مت: شما ببخشید ایشون رو من باهاش صحبت می کنم........خخخخخخخخ.....سلامت باشید

    پت: مت چی چی میگی؟!!!!!!!مگه حرف بدی زدم.....شهیده خانم شما حاضری 18 سالگی 5 تا بچه داشتی باشی؟!!!! اخه حضرت زهرا 18 سالگی 5 تا بچه داشتن.... نه حاضرید؟!!!!!!! من که نمیگم نباید از معصومین الگو نگیریم....ولی اینکه شما گفتید حضرت زهرا 10 سالگی ازدواج کردن ربطی به جک ما نداشت...شما هم خسته نباشید

    مت:مگه من گفتم حرف بدی زدی؟!!!گفتم باهات صحبت می کنم...خخخخ.....داغ نکن حالا
    نه دیگه خدا شفاتون بده
     از یه جک به ائمه میرسید بحث دینی و اجتماعی راه میندازید برام جالبه!!!!!!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    پت: خدا هممون رو شفا بده....بگید آمین....

    عاغا کجایی تو دختره 8سالش تموم نشده دوست پسر داره خو یه دختر 10 ساله هم شکست عشقی بخوره که تعجب نداره

    داره؟

    پاسخ:
    پت: چی بگم والا...

    واقعا چی باید گفت

    پاسخ:
    پت: شما بگین...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی