جوکستان

با هم بخندیم،به هم نخندیم
حدیث موضوعی
جوکستان

با هم بخندیم، به هم نخندیم

سمت خدا
حدیث موضوعی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان
مرامنامه

حمید و مهدی باکری

یه روز یه ترکه...،
یه روز یه ترکه میره جنگ میشه فرمانده ؛داداشش شهید میشه!با بیسیم بهش میگن لااقل جنازه داداشت و برگردون عقب!میگه اینا همشون داداشای من هستن ، کدومشونو بیارم ؟
( به یاد حمید و مهدی باکری )

ستارخان

یه روز یه ترکه...،

اسمش ستار خان بود، شاید هم باقر خان...؛خیلی شجاع بود، خیلی نترس.. ؛یکه و تنها از پس ارتش حکومت مرکزی براومد جونش رو گذاشت کف دستش و سرباز راه مشروطیت و آزادی شد، فداکاری کرد، برای ایران، برای من و تو برای اینکه ما یه روزی تو این مملکت با آسایش زندگی کنیم.

میرزا کوچک خان جنگلی

یه روز یه رشتیه...،

اسمش میرزا کوچک خان بود ،میرزا کوچک خان جنگلی ؛برای مهار کردن گاو وحشی قدرت مطلقه تلاش کرد ،برای اینکه کسی تو این مملکت ادعای خدایی نکنه ؛اونقدر جنگید تا جونش رو فدای سرزمینش کرد.

علامه دهخدا

یه روز یه قزوینه...،

اسمش علامه دهخدا بود از لحاظ اخلاقی بسیار منحصر بوده و دیوان پارسی بسیار خوبی برای ما بر جا نهاده است.

کریم خان زند

یه روز یه لره...،

اسمش کریم خان زند بود ساده زیست ،نیك سیرت و عدالت پرور بود و تا ممكن می شد از شدت عمل احتراز می كرد.

پرچم ایران

یه روز ما همه با هم بودیم...،

ترک و رشتی و لر و اصفهانی و تا اینکه یه عده رمز دوستی ما رو کشف کردند و قفل دوستی ما رو شکستند ...؛ حالا دیگه ما برای هم جوک می سازیم ،به همدیگه می خندیم،؟!!! و اینجوری شادیم !!!!...؛این از فرهنگ ایرونی به دور است. آخه این نسل جدید نسل قابل اطمینان و متفاوتی هستند پس...

با هم بخندیم :) به هم نخندیم:(

بیاید باهم خنده ای حلال داشته باشیم :))

جوکستان :))

بازدید کننده

جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۵۶ ق.ظ

سلام خوبین خوشین ؟

شما هم فکر میکنید آمار بازدید کننده های سایت تون الکیه ؟

یا فقط من اینجوری ام ؟

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۵/۰۴
  • ۲۵۴ نمایش
  • پت

نظرات (۹)

  • معلمی از جنس اینده
  • سلام 
    چند روز بود نبودی چرا پست نمیزاشتی؟؟؟؟
    منظورت رو نفهمیدم امار بلاگ بیان باید دقیق باشه میشه بیشتر توضیح بدی؟؟؟
    پاسخ:
    سلام 
    راستش حس و حال و حوصله پست گذاشتم رو نداشتم و احتمالا بازم ندارم 😁😁

    ببینید من الان چنننند وقته مطلب درست و حسابی نذاشتم
    شاید یکی دو سال باشه همین جوری گهگاهی مطلب میذارم

    ولی آمار بازدید کننده هام روزانه بیشتر از 100 نفر هست
    خب این 100 نفر از کجا میان ؟!!!

    مطالب خیلی جالبی دارین

    خوشحال میشم بهوبلاگ ما هم سر بزنید

    پاسخ:
    آره مخصوصا این مطلبم خیلی جالب بود!!!!


    خوشحال تون میکنم 
    😑😑😑
    سلام
    بازدیدکننده‌ها معمولا ربات هستن و برای همه‌مون همینطوره!

    پاسخ:
    ربات ؟ حدس میزدم !!!

    خب راهی نداره نیان وب ؟؟

    یا اینکه راهی وجود نداره بفهمی چند تا از بازدید کننده ها حقیقی هستن چند تا ربات ؟؟
    راهی که نداره نیان!
    ته آدرسشون زده ربات، من فقط اینطوری میفهمم! :|

    حالا چرا، خوبه که :)

    پاسخ:
    نه من خوشم نمیاد 

    دوست دارم بدونم واقعا چند نفر میان وبم
    من اگر بدونم فقط 10 نفر میان  خیلی بیشتر از این خوشحال میشم که ببینم زده 150 نفر و همه اش الکی باشه !!!
    سلام 
    نه آمارگیر ربات ها رو هم حساب می کنه قابل اعتماد نیست 



    پاسخ:
    خیلی بده خیلی 
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا


    تا حالا دقت نکردم...
    اما خودم به عنوان بازدید کننده اینجا، الکی نیستم(لبخند)


    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلام الله علیکم

    خدا خیرتون بده
    قدم تون روی چشم 

    یا علی مدد
    سلام نمیدونم واسه من که فک نکنم به 10 تا برسه :دی 
    .....الان دیدم اکثرا صفر خخخخ گاهی ساعات هم 10 تا 12 تاست چش نخورم یوقت خخخخ
    پاسخ:
    سلام 

    چی بگم والا 😁😁

    والا منم نیستم اصلا ولی الان نگاه کردم امروز100 تا بوده دیروز 63 تا:/

    و خوب مسلما همه رباتن چون من خیلییییی وقته پست نذاشتم

    پاسخ:
    چی بگم والا 

    منم همین آمار عجیب غریب رو دارم 

    آخه چرا ربات؟
    ربات از کجا ؟؟؟؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی