جوکستان

با هم بخندیم،به هم نخندیم
حدیث موضوعی
جوکستان

با هم بخندیم، به هم نخندیم

سمت خدا
حدیث موضوعی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان
مرامنامه

حمید و مهدی باکری

یه روز یه ترکه...،
یه روز یه ترکه میره جنگ میشه فرمانده ؛داداشش شهید میشه!با بیسیم بهش میگن لااقل جنازه داداشت و برگردون عقب!میگه اینا همشون داداشای من هستن ، کدومشونو بیارم ؟
( به یاد حمید و مهدی باکری )

ستارخان

یه روز یه ترکه...،

اسمش ستار خان بود، شاید هم باقر خان...؛خیلی شجاع بود، خیلی نترس.. ؛یکه و تنها از پس ارتش حکومت مرکزی براومد جونش رو گذاشت کف دستش و سرباز راه مشروطیت و آزادی شد، فداکاری کرد، برای ایران، برای من و تو برای اینکه ما یه روزی تو این مملکت با آسایش زندگی کنیم.

میرزا کوچک خان جنگلی

یه روز یه رشتیه...،

اسمش میرزا کوچک خان بود ،میرزا کوچک خان جنگلی ؛برای مهار کردن گاو وحشی قدرت مطلقه تلاش کرد ،برای اینکه کسی تو این مملکت ادعای خدایی نکنه ؛اونقدر جنگید تا جونش رو فدای سرزمینش کرد.

علامه دهخدا

یه روز یه قزوینه...،

اسمش علامه دهخدا بود از لحاظ اخلاقی بسیار منحصر بوده و دیوان پارسی بسیار خوبی برای ما بر جا نهاده است.

کریم خان زند

یه روز یه لره...،

اسمش کریم خان زند بود ساده زیست ،نیك سیرت و عدالت پرور بود و تا ممكن می شد از شدت عمل احتراز می كرد.

پرچم ایران

یه روز ما همه با هم بودیم...،

ترک و رشتی و لر و اصفهانی و تا اینکه یه عده رمز دوستی ما رو کشف کردند و قفل دوستی ما رو شکستند ...؛ حالا دیگه ما برای هم جوک می سازیم ،به همدیگه می خندیم،؟!!! و اینجوری شادیم !!!!...؛این از فرهنگ ایرونی به دور است. آخه این نسل جدید نسل قابل اطمینان و متفاوتی هستند پس...

با هم بخندیم :) به هم نخندیم:(

بیاید باهم خنده ای حلال داشته باشیم :))

جوکستان :))

یه سوال دارم ( کمک )

يكشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۲۱ ب.ظ

سلام

یه سوال دارم 

کسی از این امکان جدید اینستاگرام (که میگن اگه کسی بره تو پیچ یه نفر اون بنده خدا میفهمه) خبر داره؟؟

اصلا درست هست یا نه؟؟

  • موافقین ۲ مخالفین ۱
  • ۹۵/۰۸/۰۹
  • ۳۰۰ نمایش
  • پت

نظرات (۹)

  • ɐɹɐɓol •_•
  • مام فقط شنیدیم :|
    از اتاق فرمان اشاره میکنن...مثله اینکه صحت داره :|
    پاسخ:
    پت : اتاق فرمان تون معتبره ؟؟
    خخخخخخخخخ
    ممنون
    سلام 
    میگن ... تو بعضی سایتا هم یه چیزایی و نرم افزارهایی برا متوجه شدن این موضوع زده


    رفتی پروفایل کیو  دید زدی هان ؟ خخخ فک کنم تحت تعقیبی خخخخ 

    پاسخ:
    پت : سلام علیکم و رحمة الله و برکاته علیکِ
    .
    .
    پروفایل همون بنده خدا که اون روز گفتم بهتون 
  • mohsen faraj(sampadi💪)
  • از این حرفا زیاد میزنن ولی یک آپدیت جالب داشت وقتی کسی در پیج کسی فحشی مینویسه خودکار بلاک میشه!ولی اینی که شما گفتید فک نکنم درست باشه...
    پاسخ:
    پت : چی بگم والا 
    ممنوووووووووووووووووووونم که اومدین
  • دریا _ گاه نوشته های من
  • من که تازه عضو شدم سر در نمیارم

    پاسخ:
    پت : ای کاش عضو نمی شدید
    خخخخخخخخخ
    ممنون
    چی شده دقیقا؟؟؟؟؟ بریم تو پیج یکی میفهمه؟؟؟ چجوری ما تمی فهمیم یکی میاد تو پیح ما... استرس گرفتمااااااااااااااااااا
    پاسخ:
    پت : شما شاید چون مثلا برنامه اش رو نصب نکردید یا مثلا اینستا تون بروز نیست متوجه نمیشید 
    ( البته در صورتی که واقعا همچنین امکانی وجود داشته باشه )
    منم شنیدم اما فک نمیکنم همینجوری الکی باشه
    باید یه نرم افراز خاص داشته باشه
    پاسخ:
    پت : درست
    ممنوووووووووووووووووووونم
  • فیشـ ـنویس
  • یبار دیگه کلیک کردم یه صفحه جدید باز شد دیگه نکردما!!

    لایک هم نمیشه کرد مطالبتو !!
    پاسخ:
    پت : چرا نمیشه لایک کرد؟؟؟؟؟!!!!!!
  • فیشـ ـنویس
  • چون تا روی + کلیک میکنی یه صفحه تبلیغاتی (فروشگاهتون ) باز میشه :)
    پاسخ:
    پت : چی بگم والا
    فقط میتونم عذرخواهی کنم
    البته این تبلیغات و این قالب امروز برداشته میشه و دیگه خیالت تون راحت میشه :)))
    منتظر راهنمایی دوستان بودم توی این پست ولی خوب الان متوجه نشدم آخرش چی شد :|
    طرف میفهمه یا نمیفهمه ؟!
    من بعضی پیج هارو شونصد بار نگاه کردم -_-

    پاسخ:
    پت : والا منم نمیدونم !!
    منم پیج شما رو شونصد بار نگاه کردم :)))))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی