جوکستان

با هم بخندیم،به هم نخندیم
حدیث موضوعی
جوکستان

با هم بخندیم، به هم نخندیم

سمت خدا
حدیث موضوعی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان
مرامنامه

حمید و مهدی باکری

یه روز یه ترکه...،
یه روز یه ترکه میره جنگ میشه فرمانده ؛داداشش شهید میشه!با بیسیم بهش میگن لااقل جنازه داداشت و برگردون عقب!میگه اینا همشون داداشای من هستن ، کدومشونو بیارم ؟
( به یاد حمید و مهدی باکری )

ستارخان

یه روز یه ترکه...،

اسمش ستار خان بود، شاید هم باقر خان...؛خیلی شجاع بود، خیلی نترس.. ؛یکه و تنها از پس ارتش حکومت مرکزی براومد جونش رو گذاشت کف دستش و سرباز راه مشروطیت و آزادی شد، فداکاری کرد، برای ایران، برای من و تو برای اینکه ما یه روزی تو این مملکت با آسایش زندگی کنیم.

میرزا کوچک خان جنگلی

یه روز یه رشتیه...،

اسمش میرزا کوچک خان بود ،میرزا کوچک خان جنگلی ؛برای مهار کردن گاو وحشی قدرت مطلقه تلاش کرد ،برای اینکه کسی تو این مملکت ادعای خدایی نکنه ؛اونقدر جنگید تا جونش رو فدای سرزمینش کرد.

علامه دهخدا

یه روز یه قزوینه...،

اسمش علامه دهخدا بود از لحاظ اخلاقی بسیار منحصر بوده و دیوان پارسی بسیار خوبی برای ما بر جا نهاده است.

کریم خان زند

یه روز یه لره...،

اسمش کریم خان زند بود ساده زیست ،نیك سیرت و عدالت پرور بود و تا ممكن می شد از شدت عمل احتراز می كرد.

پرچم ایران

یه روز ما همه با هم بودیم...،

ترک و رشتی و لر و اصفهانی و تا اینکه یه عده رمز دوستی ما رو کشف کردند و قفل دوستی ما رو شکستند ...؛ حالا دیگه ما برای هم جوک می سازیم ،به همدیگه می خندیم،؟!!! و اینجوری شادیم !!!!...؛این از فرهنگ ایرونی به دور است. آخه این نسل جدید نسل قابل اطمینان و متفاوتی هستند پس...

با هم بخندیم :) به هم نخندیم:(

بیاید باهم خنده ای حلال داشته باشیم :))

جوکستان :))

توپ

سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۰۹ ب.ظ

ﻳﻪ ﺗﻮﭖ ﺩﺍﺭﻡ ﻗﻠﻘﻠﻴﻪ.....
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
عــآآخــه ﻋﺰﯾﺰ ﻣﻦ
ﻫﻢ سنُ ﺳﺎﻻﯼ ﺗﻮ ﺩﺍﺭﻥ ﺍﻭﺭﺍﻧﻴﻮﻡ ﻏﻨﻲ ﻣﻴﻜﻨﻦ :/
ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﺗﻮ ﺍﻭﻣﺪﯼ ﺍﻳﻦ ﭘﺎﻳﻴﻦ ﺑﺒﻴﻨﻲ ﺗﻮﭘﻪ ﭼﻪ ﺭﻧﮕﻴﻪ؟ o_O
عــآآیــآآ ﺩﺍنستنِ ﺭﻧﮓِ ﺗﻮﭖ ﮐﺎﺭ ﺩﺭﺳﺘﯽ ﺍﺳﺖ؟ !! ^_^
ﺣﺎﻻ ﻣﺜﻼ ﺑﮕﻢ ﺳﺮﺥ ﻭ ﺳﻔﯿﺪ ﻭ ﺁﺑﯿﻪ , ﻣﺸﮑﻼﺗﺖ ﺣﻞ ﻣﯿﺸﻪ؟ !!
ﻭﺍﺳﺖ ﻧﻮﻥ ﻭ ﺁﺏ ﻣﯿﺸﻪ؟ !!
ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﯿـــﺎ ......

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۴/۲۳
  • ۱۰۶۲ نمایش
  • مت

ضد حال

نظرات (۹)

  • ☆.مهسا .☾
  • من الان کلی متحول شدم!!!!
    پاسخ:
    پت: خیلی خوبه
    خخخخخ
    ممنون که اومدین
  • دریا _ گاه نوشته های من
  • اونوقت شما چرا این مطلبو گذاشتی. جرم گذاشتنش سنگینتره خخخخخخخ
    پاسخ:
    پت: واقعا متأسفم براش؛ خخخخخ
    جواااااااب گو باش

    مت: خواستم عبرت بگیرید خخخخ
  • ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
  • الهی العفووو


    ツツツツ
    پاسخ:
    مت: آفرین آفرین
    ببینم کی اورانیوم غنی می کنید
  • بز بز قندی
  • ببغجید یه سوال پیش اومد واسم...
    حتما باید به خودم بیام؟
    نمیشه به خودم برم؟؟؟
    خواهشا جواب بدید...پاسخگو باشین لدفن...
    پاسخ:
    پت: هر کار دوس دارین بکنین مشکلی نیس
    برین بیاین نرین نیاین وایسین واینیسین
    خلاصه هر کار
    اصصصن....من آب شدم ،رفتم تو زمین....واقعا خجالت داره...


    بقیه اورانیوم غنی کنن....ما اینجا دنبال رنگ توپ....





    پاسخ:
    پت: بله واقعا که
    این که دیگه جریمه نداره ;-) داره ؟ ؟ ؟ خخخخ
    پاسخ:
    پت: مشترک مورد نظر 
    نه
    خخخخ چقدر روحم شاد شد امشب ! ! !
    ممنون زبون بانک
    پاسخ:
    پت: خاحش می ک نم
    آقای مت اولش که این پستو خوندم اصن  از شما توقع نداشتم همچین شعریو نوشته باشین...
    ولی آخرشو خوب اومدی...:)
    خب دیگه برم بقیه ی اورانیوم هارو غنی کنم...با اجازه...
  • فاطی نخودی
  • همسن های  من دارن امتحانایی که تجدید شدن رو میخونن خو منم شعر میخونم مشکلیه؟
    پاسخ:
    مت: من دیگه حرفی ندارم!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی