جوکستان

با هم بخندیم،به هم نخندیم
حدیث موضوعی
جوکستان

با هم بخندیم، به هم نخندیم

سمت خدا
حدیث موضوعی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان
مرامنامه

حمید و مهدی باکری

یه روز یه ترکه...،
یه روز یه ترکه میره جنگ میشه فرمانده ؛داداشش شهید میشه!با بیسیم بهش میگن لااقل جنازه داداشت و برگردون عقب!میگه اینا همشون داداشای من هستن ، کدومشونو بیارم ؟
( به یاد حمید و مهدی باکری )

ستارخان

یه روز یه ترکه...،

اسمش ستار خان بود، شاید هم باقر خان...؛خیلی شجاع بود، خیلی نترس.. ؛یکه و تنها از پس ارتش حکومت مرکزی براومد جونش رو گذاشت کف دستش و سرباز راه مشروطیت و آزادی شد، فداکاری کرد، برای ایران، برای من و تو برای اینکه ما یه روزی تو این مملکت با آسایش زندگی کنیم.

میرزا کوچک خان جنگلی

یه روز یه رشتیه...،

اسمش میرزا کوچک خان بود ،میرزا کوچک خان جنگلی ؛برای مهار کردن گاو وحشی قدرت مطلقه تلاش کرد ،برای اینکه کسی تو این مملکت ادعای خدایی نکنه ؛اونقدر جنگید تا جونش رو فدای سرزمینش کرد.

علامه دهخدا

یه روز یه قزوینه...،

اسمش علامه دهخدا بود از لحاظ اخلاقی بسیار منحصر بوده و دیوان پارسی بسیار خوبی برای ما بر جا نهاده است.

کریم خان زند

یه روز یه لره...،

اسمش کریم خان زند بود ساده زیست ،نیك سیرت و عدالت پرور بود و تا ممكن می شد از شدت عمل احتراز می كرد.

پرچم ایران

یه روز ما همه با هم بودیم...،

ترک و رشتی و لر و اصفهانی و تا اینکه یه عده رمز دوستی ما رو کشف کردند و قفل دوستی ما رو شکستند ...؛ حالا دیگه ما برای هم جوک می سازیم ،به همدیگه می خندیم،؟!!! و اینجوری شادیم !!!!...؛این از فرهنگ ایرونی به دور است. آخه این نسل جدید نسل قابل اطمینان و متفاوتی هستند پس...

با هم بخندیم :) به هم نخندیم:(

بیاید باهم خنده ای حلال داشته باشیم :))

جوکستان :))

امتحان

چهارشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۲، ۰۹:۲۷ ب.ظ

امتحان وسیله ست، نمره دست استاده، الکی خودتو از اینترنت نندازی بشینی درس بخونی هاااا

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۷/۱۰
  • ۴۰۸ نمایش
  • پت

نظرات (۸)

اخ جون من دیگه واسه امتحان شنبه و یکشنبم نمیخونم.....
پاسخ:
مت: بابا شوخی کردیم شما بخون....فردا امتحان ترم رو تجدید می شی می گی تقصیر ما بوده...

نه دیگه من نمیخونم........

پاسخ:
مت: بابا بی خیال بشین بخون فردا امتحان نمره نمیاری ها!!!از ما گفتن بود....

نمره نیارم بیرونم میکنن

بعد دیگه همش میام نت

پاسخ:
مت:ای بابا....گرفتار شدیما....آغا من بگم***کردم خوبه....جان من بشین درس بخون.....من قلبم با باطری کار می کنه ها!!!!یه وقت دیدی افتادم مردم اون موقع خونم میافته گردن شما!!!!!

ههههههههه

نه شما نزنید ازاین حرفا.......ای وای خداانکنه

من نشستم سر درسم........

پاسخ:
مت:خدا رو شکر....شما بخونید ولی خب همونطور که گفتم نمره دست استاده......خخخخخخخخخخ
عاقا دیر گفتید بخون  نمره کم گرفتم............
پاسخ:
مت: من که از همون اول گفتم بخون.......

نه دیگه تقصیر شماست

پاسخ:
مت: اصلا دوست دارم تجدید بشید......بععععله....

خخخخخخخ

نخیرتجدیدنمیشم فقط جای نمره اول شدم دوم

میشه جبران کردا

پاسخ:
مت: حالا اگه ندیدی آخر سال تجدید شدی......
تجدید بشم اصلا چه عیبی داره؟؟؟؟؟.
بععععععععله
پاسخ:
مت: هیچی....فقط بهت می خندیم.....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی