جوکستان

با هم بخندیم،به هم نخندیم
حدیث موضوعی
جوکستان

با هم بخندیم، به هم نخندیم

سمت خدا
حدیث موضوعی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان
مرامنامه

حمید و مهدی باکری

یه روز یه ترکه...،
یه روز یه ترکه میره جنگ میشه فرمانده ؛داداشش شهید میشه!با بیسیم بهش میگن لااقل جنازه داداشت و برگردون عقب!میگه اینا همشون داداشای من هستن ، کدومشونو بیارم ؟
( به یاد حمید و مهدی باکری )

ستارخان

یه روز یه ترکه...،

اسمش ستار خان بود، شاید هم باقر خان...؛خیلی شجاع بود، خیلی نترس.. ؛یکه و تنها از پس ارتش حکومت مرکزی براومد جونش رو گذاشت کف دستش و سرباز راه مشروطیت و آزادی شد، فداکاری کرد، برای ایران، برای من و تو برای اینکه ما یه روزی تو این مملکت با آسایش زندگی کنیم.

میرزا کوچک خان جنگلی

یه روز یه رشتیه...،

اسمش میرزا کوچک خان بود ،میرزا کوچک خان جنگلی ؛برای مهار کردن گاو وحشی قدرت مطلقه تلاش کرد ،برای اینکه کسی تو این مملکت ادعای خدایی نکنه ؛اونقدر جنگید تا جونش رو فدای سرزمینش کرد.

علامه دهخدا

یه روز یه قزوینه...،

اسمش علامه دهخدا بود از لحاظ اخلاقی بسیار منحصر بوده و دیوان پارسی بسیار خوبی برای ما بر جا نهاده است.

کریم خان زند

یه روز یه لره...،

اسمش کریم خان زند بود ساده زیست ،نیك سیرت و عدالت پرور بود و تا ممكن می شد از شدت عمل احتراز می كرد.

پرچم ایران

یه روز ما همه با هم بودیم...،

ترک و رشتی و لر و اصفهانی و تا اینکه یه عده رمز دوستی ما رو کشف کردند و قفل دوستی ما رو شکستند ...؛ حالا دیگه ما برای هم جوک می سازیم ،به همدیگه می خندیم،؟!!! و اینجوری شادیم !!!!...؛این از فرهنگ ایرونی به دور است. آخه این نسل جدید نسل قابل اطمینان و متفاوتی هستند پس...

با هم بخندیم :) به هم نخندیم:(

بیاید باهم خنده ای حلال داشته باشیم :))

جوکستان :))

هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستم

سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۳۱ ب.ظ

بخاطر یکسری مسائل یکی دو سالی هست که تو وبلاگ نیستم 

اما یکی از مهم ترین دلایلش نداشتن هدف خاصی هست 

قبلا جوکستان بود ؛ جوک میذاشتیم 

اما جوک ها تکراری نبود خیلی از جوک ها جدید بود 

اون موقع تلگرام نبود کانال ها و گروه ها نبود 

ولی الان هر جوکی بذاری قبلش همه خوندن 😁😁 اصلا جذابیتی نداره 

بخاطر همین میخوام بهم بگین چه سوژه ای انتخاب کنم 

در چه مورد مطلب بذارم 

؟؟؟

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۳/۲۲
  • ۳۲۰ نمایش
  • پت

نظرات (۱۳)

سلام
از سوتی های خودتون اون که تکراری نیست...
خوش اومدیند
پاسخ:
پت : اینم حرفیه 
دیگه چی ؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنید 

سلامت باشین 
بنظرم همون راهو ادامه بده
یادمه یه بار یه مطلب نوشته بودی فقط تیتر بود بدون هیچ متنی
کلی درموردش صحبت کرده بودن ملت
پاسخ:
پت : یعنی جوک بذارم ؟؟ خب جذابیت داره ؟؟
تکراری نیست ؟؟؟


آره یادمه 😁😁😁😁

ممنون که اومدین 
منم ممنون که تو اومدی ☻

جوکای تو خاص بود آخه
پاسخ:
پت : واقعا ؟؟ ذوق کردم 😁😁😁😁

باشه پس به اینم فکر میکنم 
احتمالا دوباره شروع کنم 
  • ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
  • نظرتون راجع به دخالت نکردن تو کار دیگران چیه؟!
    پاسخ:
    بیشتر دوست دارم در مورد کینه شتری حرف بزنم 
  • ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
  • موافقم بنویسید ولی اگر قرار بود همه رو ببخشم خدا بودم که :)
    پاسخ:
    اگر کسی ظلمی کرده بهت میتونی نبخشی
    ولی وقتی کسی کاری نکرده اصلا نباید حق ببخشش قائل بشی برای خودت 
    چه برسه بخوای ببخشی یا نبخشی
  • ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
  • در ضمن الزایمر هم ندارم :)
    پاسخ:
    بله کاملا مشخصه !
  • ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
  • اره منم بودم میگفتم کاری نکردم
    پاسخ:
    خوبه که بالاخره به حرف من رسیدید 
    سلام
    نظری داشتم.خدمت تون عرض میکنم...
    پاسخ:
    پت : سلام 
    دست شما درد نکنه 
    سلام
    مرام نامه تون دقت نکرده بودم.چقدر زیبا وجالب بود..تشکر
    پاسخ:
    پت : سلام 
    بله بسیار زیباست 
    از اتفاقات جالب اطرافتون بنویسید
    پاسخ:
    پت : راستش توضیح جزئی تر میخوام 
    مثلا کدوم اتفاقات ؟
    با سلام 
    صرفا جهت یاری سبزم حضور پیدا نمودم 😆
    خوندن جوک توی جوکستان صفاش بیشتر از کانال تلگرام و... ایناست 😊
    مطالب متفرقه و چالشی هم بد نیس 😉
    این بود نظرات من و خواهش مینمایم😆5تومن میشه😄
    پاسخ:
    پت : خییییییییییلییییییییی هم عالی 

    هعععععی 
    قیمت دلار رو مادر جان هم تاثیر گذاشته 😁😁😁
    با ز اگه کمک لازم داشتین بگید 😆خخخخخ
    خب اخه اطلاعات بین المللی در اختیارتون گذاشتم 😆
    عیدتون هم مباااااااارک🌷🌹🌸🌺
    پاسخ:
    پت : حتتتتتمااااا 😁😁😁😁
    سلام 
    به نظر منم جوک بزارین ولی نه جوکای آبکی...همون جوکای خنده دار و به روز خوبه. یا میشه یه جور خود به خود شرایط خنده داری که برای شما و اطرافیان بوجود آمده را بزارین در قالب خاطرات خنده دار کوتاه. 
    موفق باشین.
    پاسخ:
    پت : سلام علیکم 

    تشکر فراوان 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی