جوکستان

با هم بخندیم،به هم نخندیم
حدیث موضوعی
جوکستان

با هم بخندیم، به هم نخندیم

سمت خدا
حدیث موضوعی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان
مرامنامه

حمید و مهدی باکری

یه روز یه ترکه...،
یه روز یه ترکه میره جنگ میشه فرمانده ؛داداشش شهید میشه!با بیسیم بهش میگن لااقل جنازه داداشت و برگردون عقب!میگه اینا همشون داداشای من هستن ، کدومشونو بیارم ؟
( به یاد حمید و مهدی باکری )

ستارخان

یه روز یه ترکه...،

اسمش ستار خان بود، شاید هم باقر خان...؛خیلی شجاع بود، خیلی نترس.. ؛یکه و تنها از پس ارتش حکومت مرکزی براومد جونش رو گذاشت کف دستش و سرباز راه مشروطیت و آزادی شد، فداکاری کرد، برای ایران، برای من و تو برای اینکه ما یه روزی تو این مملکت با آسایش زندگی کنیم.

میرزا کوچک خان جنگلی

یه روز یه رشتیه...،

اسمش میرزا کوچک خان بود ،میرزا کوچک خان جنگلی ؛برای مهار کردن گاو وحشی قدرت مطلقه تلاش کرد ،برای اینکه کسی تو این مملکت ادعای خدایی نکنه ؛اونقدر جنگید تا جونش رو فدای سرزمینش کرد.

علامه دهخدا

یه روز یه قزوینه...،

اسمش علامه دهخدا بود از لحاظ اخلاقی بسیار منحصر بوده و دیوان پارسی بسیار خوبی برای ما بر جا نهاده است.

کریم خان زند

یه روز یه لره...،

اسمش کریم خان زند بود ساده زیست ،نیك سیرت و عدالت پرور بود و تا ممكن می شد از شدت عمل احتراز می كرد.

پرچم ایران

یه روز ما همه با هم بودیم...،

ترک و رشتی و لر و اصفهانی و تا اینکه یه عده رمز دوستی ما رو کشف کردند و قفل دوستی ما رو شکستند ...؛ حالا دیگه ما برای هم جوک می سازیم ،به همدیگه می خندیم،؟!!! و اینجوری شادیم !!!!...؛این از فرهنگ ایرونی به دور است. آخه این نسل جدید نسل قابل اطمینان و متفاوتی هستند پس...

با هم بخندیم :) به هم نخندیم:(

بیاید باهم خنده ای حلال داشته باشیم :))

جوکستان :))

مرخصی زایمان

دوشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۵:۲۳ ب.ظ

والا من هرجوری فکر میکنم مرخصی نباید انقدر طولانی باشه

مگه اینکه مرخصی زایمان باشه!!


مرخصی مهدی هاشمی رفسنجانی از زندان تمدید شد!

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۲/۰۲
  • ۷۲۶ نمایش
  • پت

نظرات (۱۵)

وااااااااا 
خوب شاید مرخصی زایمان ما خبر نداریم :دی
یتیم شده!!! طفلک !!!بجای  اوجولات بهش مرخصی دادن :دی
نظرمو سانسور کنید 
من از گونی میترسم خخخخخ
پاسخ:
پت :  خخخخخخخخخ خخخخخخخخخ خخخخخخخخخ
مرخصی دادن یا آزادی ؟  خخخخخخخخخ
من خودم صاحب گونی ام مهسا  خانم :)))
حاجی مگه نگفتم اعتراض نکن ... میگم عمو عارف ببرتت ها ...
پاسخ:
پت : بنده همین جا غلط رو خودم
خخخخخخخخخ
دیگه پارتیه دیگه
پاسخ:
پت : هعععععععععی
هعیییییی...
چی بگیم والا
پاسخ:
پت : اعتراض کنید میدم استاد عارف بندازن تون زندان ها
خخخخخخخخخ
نهههههههه من گوناااااااا داشتممممم...
پاسخ:
پت : دیگه دیییییره
خییییییییییلیییییییییییی دیره
خخخخخخخخخ
پس واقعا ممنونممممممممممم بابت زندان.جبران میکنم
خخخخخ
پاسخ:
پت :  خخخخخخخخخ
هعی روزگار ...
پاسخ:
پت : هعععععععععی
  • •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
  • خخخ هم زایمان کردنو فقط به ایشون نسبت نداده بودن ک شما زحمتشو کشیدی 
    پاسخ:
    پت : قابلی  نداره
    خخخخخخخخخخخخخخخخ
    سلام
    بابا چقد حرف میزنی بذار بخوابیم(شکلک خرس قطبی بعد از چند سال خواب زمستانی)
    +
    نه جدی با چی زنده اید شما؟
    :)))
    پاسخ:
    پت : سلام
    با شناختی که ازت دارم من حرفم بزنم تو خوابیدی خخخخخخخخخ
    ( مشهد سه چهار سال پیش که یادته ؟ پدر ح.محمودی رو در آوردی 😂😂😘 😘 )
    .
    .
    با همون جوجه ای که دست اسی سوخت 
    یادته  ؟  خخخخخخخخخ
    😂😂😂😂😂 آره آره همش یادمه
    البته الگوی من مهدی بوده
    حالا حالا باید درس پس بدیم
    پاسخ:
    پت : اونکه اعلی الله مقامه الشریفه خخخخخخخخخ
    البته الان دیگه فکر کنم اونجوری نیست
    نکه نخادا ؛ صلاح نیس خخخخخخخخخ
  • دچــ ــــار
  • انقدر لفتش میدن تا مثل خاوری ...
    پاسخ:
    پت : چی بگم !!
    سلام
    سال نو مبارک
    ان شاء الله سال خوب و پربرکتی داشته باشید
    پاسخ:
    پت : سلام 
    تشکر فراوان 
    همچنین 
    احسنت
    پست جدید لطفاااااااا:)
    پاسخ:
    پت : الان گذاشتم !
  • دریا _ گاه نوشته های من
  • سلام
    خوبید؟خبری ازتون نیست؟ 
    پاسخ:
    پت : سلام 
    ممنون 
    حس و حالش نیست 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی