جوکستان

با هم بخندیم،به هم نخندیم
حدیث موضوعی
جوکستان

با هم بخندیم، به هم نخندیم

سمت خدا
حدیث موضوعی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان
مرامنامه

حمید و مهدی باکری

یه روز یه ترکه...،
یه روز یه ترکه میره جنگ میشه فرمانده ؛داداشش شهید میشه!با بیسیم بهش میگن لااقل جنازه داداشت و برگردون عقب!میگه اینا همشون داداشای من هستن ، کدومشونو بیارم ؟
( به یاد حمید و مهدی باکری )

ستارخان

یه روز یه ترکه...،

اسمش ستار خان بود، شاید هم باقر خان...؛خیلی شجاع بود، خیلی نترس.. ؛یکه و تنها از پس ارتش حکومت مرکزی براومد جونش رو گذاشت کف دستش و سرباز راه مشروطیت و آزادی شد، فداکاری کرد، برای ایران، برای من و تو برای اینکه ما یه روزی تو این مملکت با آسایش زندگی کنیم.

میرزا کوچک خان جنگلی

یه روز یه رشتیه...،

اسمش میرزا کوچک خان بود ،میرزا کوچک خان جنگلی ؛برای مهار کردن گاو وحشی قدرت مطلقه تلاش کرد ،برای اینکه کسی تو این مملکت ادعای خدایی نکنه ؛اونقدر جنگید تا جونش رو فدای سرزمینش کرد.

علامه دهخدا

یه روز یه قزوینه...،

اسمش علامه دهخدا بود از لحاظ اخلاقی بسیار منحصر بوده و دیوان پارسی بسیار خوبی برای ما بر جا نهاده است.

کریم خان زند

یه روز یه لره...،

اسمش کریم خان زند بود ساده زیست ،نیك سیرت و عدالت پرور بود و تا ممكن می شد از شدت عمل احتراز می كرد.

پرچم ایران

یه روز ما همه با هم بودیم...،

ترک و رشتی و لر و اصفهانی و تا اینکه یه عده رمز دوستی ما رو کشف کردند و قفل دوستی ما رو شکستند ...؛ حالا دیگه ما برای هم جوک می سازیم ،به همدیگه می خندیم،؟!!! و اینجوری شادیم !!!!...؛این از فرهنگ ایرونی به دور است. آخه این نسل جدید نسل قابل اطمینان و متفاوتی هستند پس...

با هم بخندیم :) به هم نخندیم:(

بیاید باهم خنده ای حلال داشته باشیم :))

جوکستان :))

پاکبانان سربازان یزید هستند !!!

سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵، ۰۵:۲۵ ب.ظ

نمی دانم چه صیغه ای است که یک عده فقط و فقط در مسائل و ایّام مذهبی فیلشان یا هندوستان می کند! ولی در غیر موارد مذهبی اصلا فیلی ندارند که یاد هندوستان بکند! نمونه اش همین عکس فوق که در این ایّام بسیار بسیارتا چرخید و چه متن ها که نوشته نشد و چه پست ها که شیر نشد و چه بنر ها که نصب نشد! خویشتن نیز قبول دارم عزاداران حسینی نباید ظروف را در خیابان ها بریزند چرا که « پاکبانان سربازان یزید نیستند! » ولی حرف من با آنهاست که برای ضربه زدن به اسلام و مقدسات شیعه ( کور خوانده اند ) این حرف هارا میزنند! همان ها که در محرم می گویند پاکبانان سربازان یزید نیستند ولی در 13 اُم فروردین می گویند سربازان یزید هستند !! چون تا می توانند آشغال میریزند! همان ها که در محرم می گویند پاکبانان سربازان یزید نیستند ولی میگویند استادیوم ها اردوگاه یزید است و کسانیکه قرار است آشغال هارا جمع کنند شمر و حرمله و عمرسعد هستند پس تا میتوانند پوست چیپس و پفک و تخمه می‌ریزند! ولی وقتی به امام حسین(ع) می رسند می شوند دایه مهربانتر از مادر برای پاکبانان عزیز ( تازه من اصلا به این کار ندارم که جمع کردن این لیوان ها و این ظروف چون کمک به عزای اباعبدالله(ع) هست چقدرررررر ثواب دارد برایشان همچنان که آن پاکبان حسینی در آن کلیپ تلگرامی می گفت)

صحبت من با همان هاست که می گویند چرا تا ساعت 10 شب سر و صدای طبل و زنجیر زنی هست؟؟ مردم مریض دارند!!! ولی خودشان در عروسی پسرشان تا ساعت 12 شب نمی گذارند همان مریض بخوابد چون صدای ارگ لعنتی شان توی گوش ملت است و تازه بعد نوبت قان قان کردن عروس و داماد است و تا نیمه شب بوق بوق کنان راه را بند آورده و نمی گذارند همان مریض بخوابد. همان ها که بعد از برد تیم محبوبشان مریض ها باید تا یک ساعت فقط صدای جیغ های فرابنفش شان را بشنوند!

صحبت من با همان هاست که می گویند چرا این همه پول غذا در محرم را نمی دهید به فقرا ؟ ( کاری به حرفشان ندارم که چقدر از همین فقرا در این سفره ها سیر می شوند) ولی خودشان در مراسم های آنچنانی شان حتی یه فقیر را نمی آورند و سیر کنند؛ همان ها که بعد از خرید ماشین یا خانه لوکسشان یک گوسفند قربانی نمی کنند و نمی دهند به همان فقرا.

و هزاران هزار از همین « همان ها » که هم منِ نویسنده هم شمای خواننده هم خودشان می دانند!

پس لطفا خواهشا بالاغیرتا انصافا وجدانا حضرت عباسی خدا وکیلی شما دیگر دلتان برای پاکبانان و مریض ها و فقرا نسوزد!!

موفق نباشند!!!

یا حسن (ع)

  هامِش

+ خویشتن نیز با اینکه عزاداران لیوان های شربت و شیر کاکائو را روی زمین بریزند مخالفم ولی در همه جا نه فقط در مراسم امام حسین (ع)

+ خویشتن نیز با اینکه عزاداران گاهی صدای طبل و سنج شان زیاد و راه را بند می آورند مخالفم اما هیچکس نباید این کار را بکند نه فقط عزاداران امام حسین(ع)


  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۸/۰۴
  • ۷۱۸ نمایش
  • پت

نظرات (۳)

بسیار هم عالی فرمودید 
یک پسندیدن کله گنده !
40 روز دیگه (تقریبا) سرو صدای عروسیا درمیاد اونوقت کمتر کسی جیکش درمیاد!
پاسخ:
پت : ممنوووووووووووووووووووونم
بله دقیقا 
  • دریا _ گاه نوشته های من
  • دقیقا همینطور بعضی ها فقط ده روز محرم مسلمان واقعی می شوند بعد تا محرم سال دیگه همه چی فراموش میشه
    پاسخ:
    پت : بله واقعا 
  • مجتبی مطوری
  • باید فرهنگ جامعه اصلاح بشه الان اگ زباله ریختن جریمه داشت هیچکس زباله نمیریخت رو زمین مخصوصا تو ایام محرم وقتی غذا میدن خیلیا پسمونده ی اون غذا یا ظرف رو میندازن تو جاده خب اینجور هم کار پاکبانان زیاد میشه هم شهر رو به اشغال دونی تغییر میده
    پاسخ:
    پت : بله منم میگم باید فرهنگ شبهه
    ولی حرفم اینه که چرا یک عده فقط تو محرم یاد این فرهنگ سازی می افتن؟؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی