جوکستان

با هم بخندیم،به هم نخندیم
حدیث موضوعی
جوکستان

با هم بخندیم، به هم نخندیم

سمت خدا
حدیث موضوعی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان
مرامنامه

حمید و مهدی باکری

یه روز یه ترکه...،
یه روز یه ترکه میره جنگ میشه فرمانده ؛داداشش شهید میشه!با بیسیم بهش میگن لااقل جنازه داداشت و برگردون عقب!میگه اینا همشون داداشای من هستن ، کدومشونو بیارم ؟
( به یاد حمید و مهدی باکری )

ستارخان

یه روز یه ترکه...،

اسمش ستار خان بود، شاید هم باقر خان...؛خیلی شجاع بود، خیلی نترس.. ؛یکه و تنها از پس ارتش حکومت مرکزی براومد جونش رو گذاشت کف دستش و سرباز راه مشروطیت و آزادی شد، فداکاری کرد، برای ایران، برای من و تو برای اینکه ما یه روزی تو این مملکت با آسایش زندگی کنیم.

میرزا کوچک خان جنگلی

یه روز یه رشتیه...،

اسمش میرزا کوچک خان بود ،میرزا کوچک خان جنگلی ؛برای مهار کردن گاو وحشی قدرت مطلقه تلاش کرد ،برای اینکه کسی تو این مملکت ادعای خدایی نکنه ؛اونقدر جنگید تا جونش رو فدای سرزمینش کرد.

علامه دهخدا

یه روز یه قزوینه...،

اسمش علامه دهخدا بود از لحاظ اخلاقی بسیار منحصر بوده و دیوان پارسی بسیار خوبی برای ما بر جا نهاده است.

کریم خان زند

یه روز یه لره...،

اسمش کریم خان زند بود ساده زیست ،نیك سیرت و عدالت پرور بود و تا ممكن می شد از شدت عمل احتراز می كرد.

پرچم ایران

یه روز ما همه با هم بودیم...،

ترک و رشتی و لر و اصفهانی و تا اینکه یه عده رمز دوستی ما رو کشف کردند و قفل دوستی ما رو شکستند ...؛ حالا دیگه ما برای هم جوک می سازیم ،به همدیگه می خندیم،؟!!! و اینجوری شادیم !!!!...؛این از فرهنگ ایرونی به دور است. آخه این نسل جدید نسل قابل اطمینان و متفاوتی هستند پس...

با هم بخندیم :) به هم نخندیم:(

بیاید باهم خنده ای حلال داشته باشیم :))

جوکستان :))

یه سوال دارم

يكشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۲۹ ب.ظ

سلام

یه سوال دارم

چرا من وقتی پست رمز دار میذارم بازم بازدید کننده داره؟؟!!!

در حالیکه کسی اون پست رو نخونده 

عایا؟؟ :))

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۶/۲۸
  • ۲۹۷ نمایش
  • پت

نظرات (۱۳)

((: من خوندم اون مخاطب خاص دارو رمزش خیلی ساده بود وای وای چه چیزا گفته بودین برادر استغر...
پاسخ:
پت : خخخخخخخخخ

دقیقا این سوال دیروز واسه منم پیش اومد...چراااااااااا واقعا...

یعنی هستن کسانی که الکی رمز میزنن O_o
پاسخ:
پت : نمیدونم والا
نه آخه من مطمئنم رمز منو کسی بلد نبوده
نمیدونم............
پاسخ:
پت : ممنون
  • طاها سوژِتِریَن!
  • منم رمزشو از بهار گرفتم و خوندم
    پاسخ:
    پت : خخخخخخخخخ
    نوش جان
    خوب کردم رفتم بازدید کردم!(آیکن دمپایی به دست)
    پاسخ:
    پت : خخخخخخخخخ
    من دیگه حرفی ندارم
    چی بگم 
    پاسخ:
    پت : صلوات بفرست
    داداش من لومیدم خودمم یکی ازاون افرادمنم چون گاهی وقت هام فضولیم گل میکنه واون رمزومیزنه تاشایدمعجزه بشه وبشه مطلب رادید
    وانوقت که بشه خیلی خوب میشه
    پاسخ:
    پت : خخخخخخخخخ
    حیف که نمیشه
    وبلاگت رو حک کردم الان میخوای بگم چی نوشته بودی(الان دو متر و نیم زبونم رو دراوردم)
    پاسخ:
    پت : نه تو رو خدا نگو
    هرچی بخوای بهت میدم
    خخخخخخ
  • سیّد محمّد جعاوله
  • میایم می بینیم سرم شیره رفته می ریم
    پاسخ:
    پت : خخخخخخخخخ
    ببخشید 
  • فرناز فرزان
  • خخخخخخخخخخ
    خوب حتما اونایی که بازدید کردن خوندنش

    پاسخ:
    پت : نه به غیر از اون ها
    خب شاید همین که رو پست کلیک بشه ولو رمزدار باشه و خونده هم نشه،جزء بازدیدهاش حساب بشه
    پاسخ:
    پت : فکر میکنم همین هست دلیلش
    ممنون 
    نمی دونم شاید خودتون رفتین دیدین چه شکلی پست کردین شده یه بازدید. اون طرفم که رمزو داره شاید چند بار از چند جا اومده بازدید کرده.
    البته شاید وبلاگ بیان با این که رمزو اشتباه میزنی یه بار آمار بازدید ثبت می کنه امتحان کنین ببینین اینجوری آمار کاذب ندارین؟
    البته نمی دونم چقدر درسته ولی بعضیا هم می گن نرم افزار دارن می تونن رمز گشایی کنن خدا اعلمه.
    پاسخ:
    پت : بله احتمال داره 
    خیلی خیلی ممنون 
    خودتون هم اگه نگا کرده باشید پست رو بازدید میندازه :)
    پاسخ:
    پت : آخه خودم هم نگاه نمی کنم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی